[linux] VNC pre LINUX

ARTYcoka artycoka na gmail.com
Čtvrtek Červen 26 23:25:42 CEST 2008

Zdravim mam otazocku

Ked sa napojim cez VNC na Opensuse 11 cez operu ako http://192.168.1.17 tak
ma v pohode napoji ked sa chcem napojit na tu ip cez RealVNC tak mi ukase
obrazovku taku ciarkovanu a ked na nieco kliknem tak sa to zatvori.Nechapem
preco..

To je prva otazocka ,ze co spravit aby som to cez realVNC rozbehal.

Druha je ze ako nastavit aby ked sa odpojim cez to VNC aby sa mi dany user
nelogol off .. proste ked zavrem to okno cez tu operu tak sa mi automaticku
user odpoji a ja sa stymi svojimi danimi vecami co som mal otvorene mozem
rozlucit.Chcel by som tam mal mat proste permanentne nieco otvorene

Dakujem za odpovede