[linux] exec() niekedy vrati vystup prikazu, inokedy nie?

Stefan Huska stefan.huska na gmail.com
Neděle Červen 29 17:30:15 CEST 2008

sice ide tak trosku o php, ale tyka sa to hlavne linuxu.

chcem spravit nejaky jednoduchy webovy frontend na transmission-remote
- torrent klient v prikazovom riadku.

zlyhal som hned v prvom kroku kedy chcem parsovat vystup. tu som si ho
chcel len vypisat:

<?php
exec("transmission-remote -l", $ret);
echo "<pre>".print_r($ret)."<pre>";
?>

s parametrom -l ma vypisat aktualny stav stahovanie jednotlivych
torrentov. ale nic mi nevypise. je to zvlastne ze cisto
"transmission-remote" mi uz posle vystup (bez parametra zobrazuje
help). alebo ide aj hocico ine (ls / -la a pod). len to co potrebujem
nie ;-]

prosim neviete kde moze byt ten zadrhel? pochybujem ze v pravach...
keby transmission-remote -l mohol vykonat len root, tak preco ten isty
prikaz bez parametra spustit ide?

diky za akekolvek navrhy.