[linux] exec() niekedy vrati vystup prikazu, inokedy nie?

dex dxr na zoznam.sk
Pondělí Červen 30 12:55:27 CEST 2008

ja som este xcel dodat ze moze to byt aj "kvotovani"  cmdline ak si
skusal ten system

ale skus to cez system nakolko volanie system() by malo fork exec $SHELL
a potom si sprav nejaky
log subor kde to zapises idealne niekde /tmp/php_execdebug/ bud ako
jeden log + _append_  alebo nieco
 > vystup.$PHP_SESSION ci ako sa to vola ta jedinecna premmnena

a potom uvidis co to tam zapise &2>1 >file

exec by som skusal az potom ten sa chova inak