[linux] vlastny ircd server - preco nie som admin?

Pondělí Červen 30 13:41:50 CEST 2008

On 30.06.08 13:34, Stefan Huska wrote:
> nahodil som ircd server, ale v ziadnom helpe neviem najst to
> ako docielim stav operatora.
>
> proste sa prihlasim na vlastny server a pri akychkolvek pokusoch
> o administracne zasahy som upozorneny ze nie som operator. tym padom
> neviem ani zakladny princip - je na to nejaky konfigurak kde nastavim
> aky nick bude mat najvyssie prava, alebo som uplne mimo? ;]
>
> viete ma prosim niekto usmernit, pripadne odkazat na spravne zdroje?

mal by tam byt niekde manual ku konfiguracii, v ircnet-ircd je na operatora
nutny riadok O: v configu, inde to asi bude podobne.
dokumentacia k ircd by mala byt pribalena
Linux is like a teepee: no Windows, no Gates and an apache inside...