[linux] Pocket PC a Linux

Milan Plzik emempi na gmail.com
Sobota Březen 1 22:47:34 CET 2008

On So, 2008-03-01 at 22:28 +0100, Kocur wrote:
> Zdravim ludia...
>
> dostala sa mi do ruk vecicka od DELLu Axim X30
> bezito na sWINstve, a teda moc mi to nevyhovuje..
> lebo mi to pripada ako hracka..

  Neoplati sa podcenovat vsetko, co ma v nazve windows, na tychto
zariadeniach funguje zvycajne lepsie ako linux (cest existujucim
vynimkam). Treba ma ale brat s rezervou -- vseobecne mam alergiu na
vyhlasenia typu "sWINstvo", pokial za tym nie su podlozene vecne
argumenty.

> Da sa na Pocket PC nahodit linux ..??/
> prip. co by ste mi vedeli poradit..?

  Da sa, ale zdaleka to nie je take ruzove, ako pri PC. Za pozretie
stoji www.handhelds.org, idealne
http://www.handhelds.org/moin/moin.cgi/SupportedHandheldSummary , ktore
o X30 nehovori prilis pozitivne. Konkretne v tomto pripade je na mieste
rozmyslat skor o pomoci pri portovani linuxu na toto zariadenie. Na
kazdodenne pouzivanie to ale rozhodne nie je vhodne (minimalne preto, ze
linux sam nevie bootovat, treba pouzivat HaRET, ktory ho natiahne z
windowsu).

> zatial dik...

	Milan