[linux] Pocket PC a Linux

Kocur kocur na erbe-ba.sk
Neděle Březen 2 17:36:05 CET 2008

No to moje "sWINstwo" neberte doslovne...
sam som nuteny win pouzivat...ale na tomto POCKET PC ma to dost rozculilo..
(uz len rozbehnut pripojenie na wifi ci BT bolo dost zaujimave)

to preco by som to xcel vymenit je, ze by som privital nejaky ten soft
na dialkovu
spravu, ci uz VNC alebo RDP, tiez zobrazovanie Web stranok nieje take ako by
som si predstavoval, icq skype a pod by som ocakaval ako samozrejmost..

Ja osobne totizto vobec nepotrebujem vyuzivat "kalendar", word, excel,
(na ACTIVE SYNC som "alergicky")

Som co to posurfoval, a na DELL som fakt nic nenasiel..
..tak teraz neviem..ci stym mam vobec stracat cas...