[linux] ATI MOBILITY RADEON HD 2600

LuVar varga.lubomir na orangemail.sk
Neděle Březen 9 12:54:38 CET 2008

OT (off topic)

Ja mam na notbooku tiez ati graficku. Aktualne som uz pol roka na
windowsoch kvoli po.... drajvrom a problemom vobec opat spojazdnit X
po zmene Xorgu... (gentoo) Nemam na to cas a ani nervy.

Uz davno som sa pridal sem a odporucam aspon pozriet, i ked to asi
nema zmysel.

http://www.petitiononline.com/atipet/

Prajem vela stastia.