[linux] TLS pre odchadzajuce SMTP spojenia

Sona Novosadova sona_novosadova na ses.sk
Pondělí Březen 10 09:01:53 CET 2008

Ahoj,

TLS pre SMTP spojenia odchadzajuce z nasho servera je zapnute nepovinne,
ak druha strana nepodporuje TLS, spojenie je bez TLS.
Problemy nie su, jediny nastal, ked druha strana mala neplatny
certifikat a ich admin ma presviedcal, ze im vsetko chodi OK.
Na druhy den uz mali novy - platny certifikat :)

Sona

-------- Original Message --------
Subject: [linux] TLS pre odchadzajuce SMTP spojenia
Date: Fri, 7 Mar 2008 17:47:48 +0100
From: Matus UHLAR - fantomas <uhlar at fantomas.sk>
To: linux at lists.linux.sk

Zdravicko,

kolko z vas ma zapnute TLS pre SMTP spojenia odchadzajuce z vasich masin?
A ti, ktori to mate, vidate nejake problemy?
(napriklad so strojmi ktori sa tvaria ze SSL podporuju ale nezvladnu ho)

--
Matus UHLAR - fantomas, uhlar at fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
"Two words: Windows survives." - Craig Mundie, Microsoft senior strategist