[linux] TLS pre odchadzajuce SMTP spojenia

Ing. Jan ONDREJ jan.ondrej na upjs.sk
Pondělí Březen 10 09:40:47 CET 2008

On Mon, Mar 10, 2008 at 09:01:53AM +0100, Sona Novosadova wrote:
> TLS pre SMTP spojenia odchadzajuce z nasho servera je zapnute nepovinne,
> ak druha strana nepodporuje TLS, spojenie je bez TLS.
> Problemy nie su, jediny nastal, ked druha strana mala neplatny
> certifikat a ich admin ma presviedcal, ze im vsetko chodi OK.
> Na druhy den uz mali novy - platny certifikat :)

Neda sa nejako vypnut overovanie casu platnosti certifikatu?

Ako sa vlastne riesi overovanie certifikatov. Musia byd podpisane nejakou
CA uznavanou na odosielacom servri alebo sa to proste neoveruje?

Riesili ste niekedy nastavenie, kde by sa sifrovanie pouzivalo len medzi
dvomi servrami? Akurat som to chcel niekde nahodit, ale zatial som nehladal
v dokumentacii, ci sa to da robit cez transport mapy alebo ako.

		SAL