[linux] TLS pre odchadzajuce SMTP spojenia

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Pondělí Březen 10 10:20:06 CET 2008

Cau,

Ja to mam zapnute a myslim ze nic neoveruje, len je spojenie proste
sifrovane. Ale pokial viem, tak sa da nastavit aj overovanie, asi
nieco na sposob SASL (cize potom pre to spojenie platia pravidla ako
ked je authentificated_client), akurat sa nepouziva heslo ale
certifikat. Mozes si zvolit svoju certifikacnu autoritu, ktorou musi
mat server podpisany certifikat - a potom sa asi overuje podla obsahu
CN.

--
  bYE, Marki