[linux] TLS pre odchadzajuce SMTP spojenia

Miro Bobovsky Miroslav.Bobovsky na ives.vs.sk
Pondělí Březen 10 12:28:01 CET 2008

cau

pred x rokmi som tiez mal nejake trable a tak som sa na to vykaslal lebo
nebol cas...
Ostalo to v stave (sendmail.mc)
include(`/etc/mail/tls/starttls.m4')dnl
define(`sm_enable_tls', `no')dnl
a sprava sa to tak ze ja posielam bez TLS a ku mne chodia aj s a bez tls.
napr:
Mar 10 06:30:57 krivan sm-mta[9700]: STARTTLS=server,
relay=25.197.forpsi.net [81.2.197.25], version=TLSv1/SSLv3, verify=NOT,
cipher=AES256-SHA, bits=256/256
Teda neoveruje platnost a vyuziva sa len "sifrovanie" a koli problemom co
dakedy boli a mojej lenivosti som sa nehral ani s transport mapou ale
vysielanie cez tls komplet zrusil.

Ak je stav opacny a pripadne vies poskytnut uz "naucenu" transport mapu ;-)
tak sa mozem s tym pohrat a zapnut zas .. Ale o to ti nejde ..

Takze moja skusenost z pred hmm 4? rokov bola rovnaka - problemy a tiez si
rad precitam ak sa niekto ozve ze uz je to ok a "skusime zapnut" ;-)

bbo