[linux] XFree86Config-4 a koliesko mysi ako 3 tlacidlo

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Středa Březen 12 06:47:36 CET 2008

Vazena konferencia!

Podarilo sa mi pri pade MDK9.0 based PC z 20 cm policky na kozolach
znepouzitelnit PS2 port pre mys. Nastastie mys vie aj USB. Lenze po
pripojeni (a  mozno aj mojej chybe pri pokuse otestovat mys) cez USBN
som si dosahal XFree86Config-4. Rozchodit koliesko na tej Genius-ke
nebol problem cez ZAxis mapping 4 5
ale to aby sa koliesko tvrailo aj ako tlacidlo, to som nedokazal ani na
zaklade prispevkou na NET nedokazal. Naposledy, ked so to rozchdza som
to nasiel po 14 dnoch. Nevie mi niekto rychlejsie poradit

Vdaka

peto