[linux] XFree86Config-4 a koliesko mysi ako 3 tlacidlo

peto fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Čtvrtek Březen 13 07:35:12 CET 2008

On 12. 3. 2008 22:28, (-K JohnNy wrote :
> Dobry vecer.

> Nuz, ja osobne pouzivam pre mys s jednym stlacatelnym kolieskom
> a dvomi obycajnymi tlacidlami nastavenia
>
> [...]
>     Driver      "mouse"
>     Option "Protocol"              "IMPS/2"
>     Option "Device"                "/dev/input/mice"
>     Option "ZAxisMapping"          "4 5"
>     Option "Buttons"               "5"
> [...]

Dik,ale to som skusal... Ja som stale v tom, ze pre PS/2 pripojnie tam bolo

Driver      "mouse"
    Option "Protocol"              "IMPS/2"
    Option "Device"                "/dev/input/mice"
    Option "ZAxisMapping"          "4 5"
    Option "Buttons"               "5"
    Option "ButtonMappings" 	   "4 5"

alebo nieco podobne, bezpecne tam bola 1-2 Option-y navyse, na to tlacidlo.
Peto