[linux] rsync problem - prenasanie IBA *.bz2 suborov

dex dxr na zoznam.sk
Pátek Březen 14 09:00:10 CET 2008

Neviem ci toto bude riesenie nepouzivam rsync a preto neviem option naspamet
ale ak to vie zoznam suborov spracovat mozes si ho prepripravit pomocou
find '/var/log/*.bz2' --print >/tmp/filelist.tmp
a ten dat rsyncu spravne pouzivas quotaciu ?

--filter '+ *.bz2'  ono totiz pre spracovavanie v sheli to musis qouting to je ok
ale pre spracovavanie parametrov  getopt a getlongopt toto '+ *.bz2' bude jeden argument
ci to nemusi byt takto  rsync -rv --filter '+'  '*.bz2' ....... skus ..