[linux] rsync problem - prenasanie IBA *.bz2 suborov

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Pátek Březen 14 09:14:40 CET 2008

Hello,

Friday, March 14, 2008, 9:00:10, dex wrote:

> Neviem ci toto bude riesenie nepouzivam rsync a preto neviem option naspamet
> ale ak to vie zoznam suborov spracovat mozes si ho prepripravit pomocou
> find '/var/log/*.bz2' --print >/tmp/filelist.tmp
> a ten dat rsyncu spravne pouzivas quotaciu ?

> --filter '+ *.bz2'  ono totiz pre spracovavanie v sheli to musis qouting to je ok
> ale pre spracovavanie parametrov  getopt a getlongopt toto '+ *.bz2' bude jeden argument
> ci to nemusi byt takto  rsync -rv --filter '+'  '*.bz2' ....... skus ..

Este ma napadlo ci nie je problem v tom, ze v pripade kopirovania zo
vzdialeneho na lokalny system, rsync spusti sam seba na tom
vzdialenom... ze ci sa tym padom tie parametre a uvodzovky nejako
neposahaju (ze to nema dobre osetrene). Ak mu to chvilu trva, tak kym
bezi si pozri cez ps vypis procesov na tom vzdialenom, ze s akymi
parametrami tam sam seba spustil.
A skus ci to bude fungovat ked rsync spustis na tom vzdialenom...
teda namiesto:
root at local: rsync ... -e ssh remote:/var/log /backup
spustit ho naopak:
root at remote: rsync ... -e ssh /var/log local:/backup

--
  bYE, Marki