[linux] rsync problem - prenasanie IBA *.bz2 suborov

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.sk
Pátek Březen 14 09:20:06 CET 2008

Ahoj,

On Fri, Mar 14, 2008 at 09:14:40AM +0100, Marek Podmaka wrote:
> [...]

Rajo ma quotaciu spravne, pokial pouziva bash.

To by bolo nieco ine, rsync tie parametre potrebuje spolu. Este je mozne
pouzit filter zo suboru, ak by tomu chcel nejak zabranit.

> Este ma napadlo ci nie je problem v tom, ze v pripade kopirovania zo
> vzdialeneho na lokalny system, rsync spusti sam seba na tom
> vzdialenom... ze ci sa tym padom tie parametre a uvodzovky nejako
> neposahaju (ze to nema dobre osetrene). Ak mu to chvilu trva, tak kym

Toto by sa nemalo stat. Rsync je napisany v "C"-cku a tam sa tie uvodzovky
nepouzivaju. Parametre su v osobitnych castiach pola, takze by k ziadnemu
omylu nemalo dojst. Nikdy som takyto problem s rsyncom nemal.

Skusal som tie prikazy, ktore posielal Rajo a funguju mi spravne tak
lokalne, ako aj na vzdialenom stroji.

Ja tipujem nejaku nekompatibilitu tych rsyncov na 2 strojoch. Treba skusit,
ci to pojde aj na pocitaci "server" aspon lokalne. Ak ano, tak je to fakt
zvlastny problem (mozno skusit filter zo suboru).

		SAL