[linux] rsync problem - prenasanie IBA *.bz2 suborov

Lubomir Host rajo na platon.sk
Pátek Březen 14 13:09:49 CET 2008

On Fri, Mar 14, 2008 at 09:20:06AM +0100, Jan ONDREJ (SAL) wrote:
> Ahoj,

> Rajo ma quotaciu spravne, pokial pouziva bash.

Problem v quotacii nie je. Taktiez generovat nejaky zoznam suborov cez
find (btw. spravne by to malo byt find /var/log -name '*.bz2' -print)
nie je najvhodnejsie riesenie.

> To by bolo nieco ine, rsync tie parametre potrebuje spolu. Este je mozne
> pouzit filter zo suboru, ak by tomu chcel nejak zabranit.

Skusim este ten filter zo suboru, ale tusim skusal som aj to. Taktiez
som skusal parametre --exclude a --include, ale tiez som nevedel
dosiahnut spravny vysledok.

> Toto by sa nemalo stat. Rsync je napisany v "C"-cku a tam sa tie uvodzovky
> nepouzivaju. Parametre su v osobitnych castiach pola, takze by k ziadnemu
> omylu nemalo dojst. Nikdy som takyto problem s rsyncom nemal.

Ja rsync pouzivam na backupovanie a nebyva s nim problem. Teda ak
neratam nahodny segfault pri parametroch so spracovavanim hardlinkov
a ACL sucasne. Snad to opravia do rsyncu 3.0. :-)

> Skusal som tie prikazy, ktore posielal Rajo a funguju mi spravne tak
> lokalne, ako aj na vzdialenom stroji.

Tak potom je to fakt nejaka haluz. Mozno som to iba nemal riesit
v pokrocilu nocnu dobu. :-)

> Ja tipujem nejaku nekompatibilitu tych rsyncov na 2 strojoch. Treba skusit,
> ci to pojde aj na pocitaci "server" aspon lokalne. Ak ano, tak je to fakt
> zvlastny problem (mozno skusit filter zo suboru).

Verzie rsyncov su rovnake, Debian balik 2.6.9-6.

rajo

--
  ,''`.  Lubomir Host 'rajo' <rajo AT platon.sk>    ICQ #:  257322664
 : :' :  Jabber: rajo AT jabber.platon.sk      VoIP: callto://rajo207