[linux] Ako obnovit system na inom HW?

Ján Koštial jan.kostial na datarix.sk
Úterý Březen 18 13:18:12 CET 2008

Zdravím,

Ja by som to videl ako dve rôzne veci:
1. výmena disku pri poruche/vadných sektoroch
2. presun inštalácie na iný hw

Ad 1.)
ja som presunul dáta z jedného disku na iný pomocou nástrojov LVM
(samozrejme podmienka je, že partícia je LVM)
pomohlo mi toto: http://tldp.org/HOWTO/LVM-HOWTO/
skrátene:
pridať fyzický disk (partíciu) do Volume Group (vgextent)
presunúť bloky z vadného disku mimo (pvmove)
odobrať vadný disk (vgreduce)

Ad 2.)
Toto možno nie je najsprávnejší postup, ale ja som v pohode takto
premigroval Fedoru 7:
prehodil som disk do novej mašiny a z CD/DVD som to preinštaloval

Ján Koštial.