[linux] Ako obnovit system na inom HW?

Ján Koštial jan.kostial na datarix.sk
Úterý Březen 18 13:56:45 CET 2008

Možné to je, ale nie som si celkom istý, či úplne bez problémov.

Zabudol som k Ad1.) dodať, že treba nainštalovať bootloader na nový
disk. Najlepšie ešte pred vybratím starého.
Pozor ak sa používa LVM tak /boot je obvykle na inej partícii (nie LVM),
takže potom bude pravdepodbne
treba prekopírovať aj túto partíciu (ak je na tom vadnom disku).
Pri inštalácii toho bootloadera si treba uvedomiť, že sa bude bootovať z
iného disku a preto treba upraviť konfiguráciu.
(napr starý hda, nový hdc, a pod.)

Ján Koštial