[linux] 2% pre SKLUG - ako?

Jan SARENIK jasan na x31.com
Čtvrtek Březen 20 14:54:19 CET 2008

Ahoj Lukáš, ostatní!

On Mon, Mar 17, 2008 at 02:03:41PM +0100, Lukáš Staňa wrote:
> keďže dnes mi tetuška z ľudských zdrojov zanechala na stole papier na 2%
> z dane, začal som rozmýšľať, komu ich dám. Jediné, čo mi napadlo bol
> SKLUG, no na stránke www.sklug.sk nie je žiadne bližšie info o tom, či
> sa to vôbec dá a ak sa dá, tak ako, kde si stiahnem nejaký ten
> byrokratický formulárik a kam ho mám poslať. Myslím si, že by som nebol
> jediný, kto by bol ochotný utratiť svoje 2% z dane pre SKLUG, ak by boli
> dostupné aj bližšie informácie. Vie mi niekto poradiť?

Ospravedlňujem sa, ale dva percentá SKLUGu poslať nemôžeš, pretože
nikto to nebol v mene SKLUGu vybaviť.

Ako predseda sa za to do určitej miery cítim vinný. Odporúčam však
ľubovoľnému záujemcovi, aby sa predtým než začne poučovať ako to
robiť, stal predsedom SKLUGu, rád mu odovzdám "čisté pole" -
rozumej, veľa toho momentálna správna rada síce neurobila, ale radi
by sme odovzdali nastupujúcej generácii SKLUG v mieri so záujmom
pomôcť.

Prosím teda, aby prípadní záujemcovia už začali uvažovať o SKLUGu
a začali sa pýtať, nech na niečo nezabudneme. Bolo by najlepšie, aby
to boli ľudia z Bratislavy, keďže prakticky sme sa stretli s
problémami vedenia SKLUGu z Brna - štyria z piatich členov rady sa
vyskytujú v posledných rokoch dlhodobo v ČR. Verte, že bez pomoci
miestnych dobrovoľníkov by sa nemohol konať žiadny z Linuxových
víkendov na Slovensku a tie sú v posledných rokoch jediným prejavom
aktivity SKLUGu.

> Btw, ten oznam na titulnej stránke "Nenechajte sa prekvapit" má aj hlbší
> zmysel? ;)

Povedzme že tento, aby si sa na to opýtal a aby ma to nakoplo aspoň
k napísaniu tohto mailu.

Túto správu adresujem všetkým ľudom so schopnosťami a ochotou
pomôcť. Nemusia to byť len admini. SKLUG potrebuje aj ľudí, ktorí
vedia narábať s financiami, ktorí vedia plánovať a prideľovať úlohy
kolegom ochotným nechať sa riadiť.

SKLUG potrebuje jednoznačne Vašu pomoc. Osobne sa cítim tak, že na
tomto poli dožívam a rád by som spravil čo sa dá preto, aby sa našli
ľudia s víziou obnoviť život tomuto združeniu a aby dostali do rúk
čo najviac dôležitých informácií, a to aj z oblasti historických
skúseností, aby sa mohli zachovať inak, lepšie. Tímto ľuďom môžem
prisľúbiť ochotu spolupracovať aj po tom, čo odídem zo SKLUGu.

Na druhej strane, ak si nikto z Vás nemyslí že to za to stojí, môžeme
sa spolupodieľať (áno, aj pasivitou) na zániku tejto myšlienky.

SKLUG je združenie. Buď sa chceme združovať, alebo nie...
Samo to fungovať nebude.

Prosím aby diskusia pokračovala výlučne na mailingliste
sklug at sklug.sk nech to ostatní neberú ako narušenie pokoja
"supporťáckeho" mailinglistu.

  S mierovým pozdravom
 Ján Sáreník, predseda SKLUGu