[linux] (no subject)

Andrej Hosna adino na uid0.sk
Neděle Březen 23 21:01:50 CET 2008

No, s tymi virami to nebude az take pokojne:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Linux_computer_viruses
<joke>mas chronicku mnohoprstost alebo si sa preratal?</joke>
Ale suhlasim ... zabezpecit funkcnost akehokolvek binarneho balika na takej
meniacej sa platforme ako je linux je narocne, a specialne pre malicke
virusy. Druha vec je ze tato platforma poskytuje ine moznosti ako je sirenie
pomocou machine-code.
Asus Eee snad preinstalis pomocou externej USB mechaniky(prip mm karty) a
zmeny nastavenia bootorder v ramci Eee biosu. Xandros image najdes isto cez
google.
A.