[linux] usb pripojenie PDA

Julius Minka ju na minka.sk
Pátek Květen 2 12:32:27 CEST 2008

Dobry den vsetkym,

po par rokoch sa snazim pripojit svoj sharp zaurus 5600 k ubuntu.
Volakedy (v nejakom starom ubuntu) po pripojeni cez USB bolo na desktope
vytvorene sietove zariadenie, asi usb0. Dalsiu konfiguraciu na oboch
koncoch som uz potom zvladol. Teraz v Ubuntu 7.10 sa tak nestane.

Momentalne som precital nejake navody, ale vsetky rataju s tym, ze usb0
na desktope uz mam. Potom som skusal aj cosi o usb networking, kde som
sa dopracoval k nasledovnemu

modprobe cdc_ether
modprobe usbnet

mknod /dev/ttyUSB0 c 188 0

lsusb
odpoved: Bus 002 Device 006: ID 04dd:8006 Sharp Corp. Zaurus SL-B500/SL-5600 PDA

modprobe usbserial vendor=0x4dd product=0x8006
odpoved:  usb 2-2: generic converter now attached to ttyUSB0

Predpokladam, ze mi este chyba posledny krok k tomu, aby mi vzniklo potrebne sietove zariadenie.
Budem vdacny za kazdu radu, ktora ma posunie blizsie k cielu.

Julo Minka