[linux] Ako sa zbavit sprav o nedorucitelnosti SPAMov

Rastislav Nedorost rne na dflex.sk
Pátek Květen 2 18:53:35 CEST 2008

Dobry den vsetkym,

V poslednej dobe zacali spameri posielat svoje SPAMy na neexistujuce alebo z
ineho dovodu

nefunkcne mailove adresy. Samozrejme, pri posielani SPAMov pouzivaju
sfalsovane adresy

odosielatelov. Vysledkom su spravy o nedorucitelnosti mailov. Niekedy ich
dojde za den par,

niekedy aj vyse 100 na jednu mnou spravovanu adresu. Na serveri pouzivam
SPAMASSASSIN,

ale ten podla mna nema kriterium, podla ktoreho by taketo spravy mohol
oznacit tiez ako SPAM.

Predpokladam, ze sa niekto s tymto uz stretol. Zaujimalo by ma, co by sa s
tym dalo robit.

"Normalne" SPAMy mi spamassasin vyfiltruje skoro na 100%, ale co takymito
potvorami?

Vopred dakujem za tip, ako dalej.

Rasto