[linux] maildir a quota

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Úterý Květen 13 11:09:29 CEST 2008

ahoj,

ja pouzivam podobny setup ( dovecot namiesto courier)
prave dovecot obsahuje aj LDA ktory pouzivam namiesto postfix nativneho
local delivery agent (virtual). dovecot LDA moze byt nakonfigurovany so
zaujimavymi pluginmi (napr. maildir quota) viac na
http://wiki.dovecot.org/Plugins

M.