[linux] FLASH disky a SQL/alebo iny storage

dex dxr na zoznam.sk
Pondělí Květen 19 09:47:03 CEST 2008

ATAmodul alebo CFata je lepsie riesenie pri klucoch zalezi ze kde je to
na zbernici nie kazda doska
ma rovnaku podporu USB bootu je stym iba kopa prace a mala uspora penazi
pri technikoch ktory veci
menia kus za kus by zasunutie do ineho portu spolu USB/UPS
USB/Touchscreen USBprinter USBkbkontroler/emulator USBIOboard
znamenalo nefukcny stroj naucit a pochopit ich to nieje vobec cesta maju
problem zapojit jumper na disku master/slave pripadne zapojit disky
aby boli hda/hdc ale to je o inom

testoval som aj USBkluce aj ATAmoduly tie maju dokonca prevedenie 100
000 IOPS kluce 1000
kluce lepit paskou a pod toto je industrial prostredie taketo nakolene
lepene veci do 5mes odpadnu teplo prach a tak

reiser na flash nie pripade ze mi padne btreee sa mozem obesit riesit
aplikacne redudatnost dat sa neda uz
JFFS2a alebo ten komercny co je 4x rychlejsi ako JFFS2 uz keby mozno
minix/etx2 -noatime a pod options
ibaze stale to neriesi rychly pristup k takemu velkemu poctu suborov
bezne HDD menim 1-1,5 na boxe pri pocte 300box to nieje sranda kopa
nudnej a zbytocnej prace.