[linux] FLASH disky a SQL/alebo iny storage

Juraj Variny rini17 na gmail.com
Pondělí Květen 19 14:48:12 CEST 2008

Ahoj,

a co keby si napalil jadro priamo do ROM?
napriklad http://www.coreboot.org

cize bootovanie by bolo nepriestrelne a ked uz sa zakladny system rozbehne
tak potom mas
ovela vecsiu slobodu co sa tyka najdenia/obnovenia datoveho disku...

Juraj