[linux] problem s linuxom

darkdanger darkdanger na azet.sk
Čtvrtek Květen 22 22:18:41 CEST 2008

Dobri den vo pred sa chcem osprvavedlnit za gramaticke chibi za
pochopenie dakujem .Mam problem s pripojenim na linux cez bezdrôtovu
siet cez WI-FI kartu WL-138G V2 prosim vas poradte mi nejaku mozdnost
ako to zpojazdnit predstavujem si to asi takto nastartujem pocitac a
budem mat mozdnost si vihladat nejake siete a nie zadavat IPadresi a
nick adresi poziadal bi som vas aspon o nejake linky gde budem moct
stiahnut nejake taketo programi som si isti ze nieco mate tak vas pekne
prosim poslite aj na e-mail aj bolo bi dobre nejake odskusane programi
dakujem vopred za odoslani e-mail a cakam na vasu skoru odpoved inak
tuciank TUX je super :-) :-D piste mi na e-mail ......DarkDanger na azet.sk