[linux] OT: Re: problem s linuxom

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pátek Květen 23 10:50:36 CEST 2008

NIE, nie som si isty, ale ani nemam rad, ked niekto niekoho oznacuje za
exteremistu/dilina, co sa tyka gramatiky.
JE si isty dotycny clovek, ktory takto oznacil ineho, ze _netrpi_
niektorym z tychto problemov?

Uvadzanie zoznamu svojich chorob (alebo jeho casti) do signatury
pokladam za ..., kedze pre medicinske udaje
platia dost prisne pravidla. Tvoju radu povazujem za ... usmevnu.
Aky je rozdiel v uvedeni podobnych informacii v signature a v prvej vete
mailu okrem miesta?

Nie je jednoduche s takymito problemamy zit, kedze ak mas smolu a niecim
podobnym trpis, tak ta mnoho ludi oznacuje
roznymi, nie prilis lichotivymi pomenovaniami.
Svet je jednoduchy:
- ak mas chripku, tak si chory ( a vidno to ) a polutujeme ta.
- ak mas nejaku chorobu, ktoru nepoznam, tak si napriklad dilino.

Prebehni sa po skolach a zistis, ze aj ked tieto choroby starsia
generacia takmer nepoznala, u sucasnych skolakov su
nebezpecne bezne choroby a trpi nimi prekvapivo velka cast populacie nie
len na Slovensku.

Nechcem sa zastavat lenivcov, ktori si nedaju pozor na to co pisu, ako
to pisu, kedze im je jedno ako vyzera ich vytvor.
Pokladam vsak za korektne, aby sa odlisovali lenivci od postihnutych ludi.
Problemom je, ze mnozstvo ludi nedokaze postihnutia pochopit az do
chvile, kym sa to nestane im osobne, alebo ich blizkym.

Dodo