[linux] OT: Re: problem s linuxom

Pátek Květen 23 11:11:00 CEST 2008

On 23.05.08 10:50, Jozef Racek wrote:
> NIE, nie som si isty, ale ani nemam rad, ked niekto niekoho oznacuje za
> exteremistu/dilina, co sa tyka gramatiky.

podla mojich skusenosti je medzi ludmi co pisu uvedenym stylom ovela viac
dilinov ako dysgrafikov. Pokial

> Uvadzanie zoznamu svojich chorob (alebo jeho casti) do signatury
> pokladam za ..., kedze pre medicinske udaje
> platia dost prisne pravidla. Tvoju radu povazujem za ... usmevnu.
> Aky je rozdiel v uvedeni podobnych informacii v signature a v prvej vete
> mailu okrem miesta?

ziaden, moze to napisat aj na zaciatok maily. Inac v pripade ze trpi
spominanou chorobou ho budu niektori ludia mat za rovnakeho dilina ako
vsetkych, ktori danou chorobou netrpia a pisu spomenutym sposobom pre
nebetycnu lenivost, ignoranciu a hlupost.

> Svet je jednoduchy:
> - ak mas chripku, tak si chory ( a vidno to ) a polutujeme ta.
> - ak mas nejaku chorobu, ktoru nepoznam, tak si napriklad dilino.

a preto je lepsie dotycnemu naznacit, ze za svoj pisomny styl nemoze a nebyt
za dilina, ignoranta, lenivca a hlupaka.

> Nechcem sa zastavat lenivcov, ktori si nedaju pozor na to co pisu, ako
> to pisu, kedze im je jedno ako vyzera ich vytvor.
> Pokladam vsak za korektne, aby sa odlisovali lenivci od postihnutych ludi.

tiez to pokladam za korektne a preto odporucam vsetkym postihnutym aby sa
rozumnym sposobom  odlisili.

> Problemom je, ze mnozstvo ludi nedokaze postihnutia pochopit az do
> chvile, kym sa to nestane im osobne, alebo ich blizkym.

problemom je, ze niektori ludia dobre mienene rady vyhlasuju za usmevne a
takto sa mozno nevedomky zastavaju ignorantov.

v MHD obcas vidno postihnutych a casto sa ani nemusia preukazat. na nete je
to nerealne, vdaka zastupu ludi ktori sa na postihnutych hraju.

Ja by som chcel upozornit kazdeho, ze ak chce aby mu ini pomohli s
problemom, musi sa posnazit aj on sformulovat ho nejak normalne tak aby ho
bolo mozne pochopit.

Ja som osobne na mail neodpovedal, ani som ho nelustil a teraz ani v
buducnosti nemienim lustit problem niekoho, kto nie je schopny normalne ho
napisat, pokial ma nepresvedci ze si to nejakym sposobom nezasluzi. A pokial
to neurobi, budem ho aj ja mat za dilina.

Pre dyslektikov neochotnych na tento svoj problem upozornit (aby sa mohol
clovek prepnut do modu zvysenej pozornosti a tolerancie) tu asi ostanes na
pomoc ty a mozno este niekto. Ja nie.

Support bacteria - they're the only culture some people have.