[linux] pomale LVM

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Pátek Květen 23 11:19:51 CEST 2008

pomohlo by keby si napisal distribuciu, verziu jadra/lvm + co pouzivas
na meranie IO. (hdparm?, dd?) namerane udaje mozu byt niekedy
zavadzajuce. ide o realny hw alebo to virtualizujes... apod.

co sa tyka raid0 v ziadnom pripade necakaj 2xrychlost disku. pokial
dobre viem, vyhoda je len v tom ze cita s toho disku kde je nizsi seek
time (t.j. necita z oboch diskov 'naraz' ale pre dany file(block?)
pouzije disk kde musi menej 'skrkat')

IMHO raid0 je dobry sposob ako prist o data (negativna redundancia)

M.