[linux] ubuntu 8.04 a nvidia 6200

Kocur Kocur na erbe-ba.sk
Pondělí Květen 26 13:21:56 CEST 2008

Nazdar...

Ja to mam rozbehane a "funugje mi to"...
ale podmienkov je, aby pri starte X servera bol napichnuty aj kabel na
S-Video (prip. Cinch)
tiez Riadocky "metamodes" su dost dolezite, bez nich to nejde..

Co sa tyka "farebnosti obrazu", niekedy mam farby na prvy pokus, niekedy
nie...
riesim to tak, ze konektor na Svideo vytiahnem a nas5 zasuniem do
notebooku..

ten vzor konfiguraku co si poslal mi fungoval..
..ked budem pri notasi, tak ti viem poslat moj aktualny konfigurak..ak by si
xel..

----- Original Message -----
From: "Pavol Lajciak" <linux na pavolmaria.org>
To: "Vseobecna diskusia o Linuxe" <linux na lists.linux.sk>
Sent: Monday, May 26, 2008 1:06 PM
Subject: [linux] ubuntu 8.04 a nvidia 6200

Ahojte,

Mam nainstalovany ubuntu 8.04 a potrebujem sprevadzkovat  tv-out na
karte nvidia Geforce 6200.
Mam nainstalovany propietarny ovladac, ktory sa da povolit priamo v ubuntu.

Skusal som tento kofigurak, ale dajako sa mi to s nim nepodarilo rozbehat.
http://lists.linux.sk/pipermail/linux/2008-January/039531.html

Potom som skusal postupovat podla tohoto.
https://help.ubuntu.com/community/NvidiaTVOut

Ak som dobre pochopil, su dve moznosti.
1) pouzit Twinview, kde sa klonuje obraz monitora. Ale ak ma byt rozlisenie?
2) Pouziju sa samostatatne Xscreeny pre a monitory(LCD, TV)? Ale tomuto
celkom
    nerozumiem.

Mate to niekto funkcne? Ja som bol v najlepsom stave, ze som mal obraz
farebny obraz z jednej plochu cez LCD a druha polovica presahovala na TV.

V ostatnych pripadoch bud bola rozhodena synchronizacia a ciernobiely obraz.
TV mam staru Oravu so SCARTom, DVD prehravac mi ide cen nu v pohode.

Zistil som, ze potrebujem volbu COMPOSITE, inac je B/W obraz a rozsypana
synchronizacia.

Option  "TVOutFormat" "COMPOSITE"

Dakujem.

S uctou