[linux] ubuntu 8.04 a nvidia 6200

Pavol Lajciak pavol na pavolmaria.org
Pondělí Květen 26 15:25:25 CEST 2008

Ahoj,
> Vecer budem doma, poslem..

Vdaka.
> Fungoval mi Clone aj TwinView..
> "FullScreen Video on Secondary Display" mi ale neslo nikdy..
>
> nvidia ma este aj utilitku co sa nainstaluje z ovladacmi ..tusim
> nvidia-settings sa to volaa..
Hmm.  Ked som spustil nvidia-settings, tak mi pise, ze nemoze najst
ovladac od nvidie
a pritom ubuntu 8.04 pouziva propietarny ovladac, aspon tak pisu.

Ked som v januari experimentoval s debianom, tak mi to padalo ako
hrusky. Instaloval
som ovladace od nvidie z contrib, ci nonfree sekcie.

Neviem, ci nebude lepsie prekompilovat ovladac zo stranky nvidie. Len
ten stroj je dost
pomaly.

PS: Pripadne, ak mate funkcny TV-out s nejakou slusnou, nie velmi drahou
a kupitelnou
kartou, tak odporucte.

Pavol