[linux] ubuntu 8.04 a nvidia 6200

Pavol Lajciak linux na pavolmaria.org
Úterý Květen 27 15:56:50 CEST 2008

Ahoj JohnNy
> Neviem, ako Ubuntu, ale v Debiane boli svojho casu prehistoricke verzie
> nvidia ovladaca, a to z dovodu, ze novy ovladac nepodporoval / nepodporuje
> stare karty. Tak tam narvali stary ovladac, ktory sice podporuje spravne
> stare karty, ale ma problemy s novymi.
> A ako tak pozeram na package listy testingu, tak samotny driver tam uz nie
> je, a nvidia-settings je vo verzii starej vyse roka.
>
> Kazdopadne odporucam najprv stiahnut zo stranky
> http://www.nvidia.com/object/unix.html poslednu verziu pre dany graficky
> cip a nainstalovat ich instalatorom. Kompilacia modulu spociva iba v
> [...]

Ako na to. Posli link na nejaky navod ako to skompilovat a nainstalovat.
Treba mat nainstalovat zdrojaky kernelu, akym prikazom sa v ubuntu 8.04
doinstaluju.
V kompilacii ovladacov som absolutny novacik. Dakujem.

Neviem. Myslim, ze to ale nebude v driveri. Raz neskoro v noci sa mi
podarilo
urobit stabilny obraz aj na monitore aj na TV, tak, ze plocha bola z
hlavneho monitora
na TV a oba boli stabilne a farebne. Len v zapale testovania som si
verziu xorg.conf,
zial neodlozil. Podla mna bude nejaky zadrhel v konfiguraku. Este
rozmyslam, ci moj
DFP - Samsung Syncmaster 713BM pripojeny cez VGA nejde do nejakeho divokeho
modu. Lebo mi to pripada, ako keby graficky cip prekrocil vzorkovacie
alebo ine frekvencie.
Sudim podla toho, ze led monitora zacne blikat ako keby sa dal do standby.

Alebo, ci na miesto volby DFP nedat radsej CRT? Alebo neodstranit DPMS z
konfiguraka?
Alebo este zmenit frekvencie monitora? Ked bude konfigurak funkcny na
oba monitory urcite ho poslem.
Nech sa iny netrapia, ked nemusia.

Alebo ako je to  s metamode? Mozno je aj tam problem.

Pavol Maria Lajciak