[linux] spustenie macovych dmg na linux

(-K JohnNy johnny64 na swissjabber.org
Středa Listopad 5 13:47:21 CET 2008

> Potreboval by som spustit dmg program na linuxe.
>
> Ide konkretne o program http://figure53.com/qlab/
>
> Mate niekto nejake pouzitelne riesenie?

Povedal by som, že spustenie programu "dmg" je nemožné minimálne
z toho titulu, že .dmg súbory sú kind of archívy, v ktorých sa
distribuujú softwarové balíčky. (Možno sa mýlim, ale mám pocit, že to
sú obrazy HFS+ filesystemov, obalené nejakou vatou.)

Každopádne, aj po úspešnom rozbalení obsahu takéhoto DMG balíčka by
som nedával veľké nádeje spusteniu bináriek v ňom obsiahnutých, keďže
tieto binárky sú skompilované pre MacOS X a nie pre Linux (a neviem
o tom, že by Linux mal nejakú emulačnú vrstvu, ako má napr. FreeBSD
Linuxulator.)

Jediné riešenie, ktoré si viem predstaviť, je kompletná emulácia
platformy (i keď možno stačí aj nejaké forma virtualizácie, neviem,
ako sú na tom binárky pre MacOS X odkedy Apple prešiel na Intel...)

--
(-K JohnNy alias Partial Derivative ∂
[home] http://johnny64.fixinko.sk/
[jabber] JohnNy64 at swissjabber.org