[linux] verejne IP cez NATovanu siet

Ľubomír Varga luvar na plaintext.sk
Úterý Listopad 11 21:59:58 CET 2008

Som dost lama v tomto, ale skus hladat daco kolo DMZ. Ak sa nemylim, pri
jednej verejnej IP sa da spravit za pomoci DMZ to, ze jeden vybrany PC na
lokalnej sieti bude mat danu verejnu IP (aspon navonok).

V mojom rutri, co mam poruke je do DMZ policka vo webovom klikatku mozne
vlozit lokalnu ipecku dajakeho pc za natom a tento pc potom je pingnutelny
zvonka cez verejnu ipecku.

Verim vsak, ze ked tomu das tak hodku, pride ti fundovanejsia odpoved.