[linux] Ako spustit aplikaciu po prihlaseni uzivatela.

(-K JohnNy johnny64 na swissjabber.org
Středa Listopad 19 13:44:47 CET 2008

> pokial si dobre pamatam z cias linuxovania a X11 tak by to mal byt
> subor .xinitrc v $HOME toho ktoreho usera :)

.xinitrc je použiteľné v prípade spúšťanie Xservera pomocou startx,
v prípade display managera (kdm, gdm, xdm, wtf) sa používa .xsession.
Len teraz neviem, či tam nie je nutné rovno aj spúšťať window
manager...

--
(-K JohnNy alias Partial Derivative ∂
[home] http://johnny64.fixinko.sk/