[linux] POSTFIX a filtrovanie mailov

mharusti na chirasys.sk mharusti na chirasys.sk
Středa Říjen 1 08:53:45 CEST 2008

Ahoj,
mne funguje relay_recipients. V main.cf :relay_recipient_maps =
hash:/etc/postfix/relay_recipients
a potom subor relay_recipients : meno na domena.sk OK

Miro

             "Marcel Horvath"
             <marco2233 na gmail.
             com>                                                       To
             Sent by:                  linux na lists.linux.sk
             linux-bounces na lis                                          cc
             ts.linux.sk
                                                                   Subject
                                       [linux] POSTFIX a filtrovanie
             01.10.2008 07:22          mailov

             Please respond to
                 Vseobecna
             diskusia o Linuxe
             <linux na lists.linu
                   x.sk>

Ahojte mam takyto problemik

linux mail server..bezi na nom postfix... mi prebera vsetku postu z domeny
XY prezre ju antivirakom a preposle na EXCHANGE server ktory sa uz postara
a roztriedenie uzivatelom...

OTAZOCKA:

da sa na postfixe nadefinovat ktore mailove adresy su platne?? tj prijmam
vsetko co mi pride na @XY a 30-40% su vymyslene adresy... potrebujem preto
uz priamo na vstupe definovat ktore adresy ma pustiti a ktore priamo
vymazat a nehltit mi tym zbytocne EXCHANGE...

skusal som to cez relay_recipient_maps a aj cez transportne mapy ale
nefunguje mi to :( vie mi niekto poradit ako na to??

DAKUJEM

Marcel