[linux] POSTFIX a filtrovanie mailov

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Středa Říjen 1 09:30:13 CEST 2008

Cau,

V robote to mame tak, ze vsetka posta zvonku ide cez cluster postfix
serverov, ktore sa staraju o antispam a zrejme aj o antivirus. Vsetky
firemne maily su tiez na Exchange serveri, samozrejme su to domenove
konta. Neviem ci exchange alebo priamo windows (domain controller)
poskytuje LDAP interface a postfix je nastaveny, ze si kontroluje
existenciu mailovych adries cez tento LDAP server.

--
  bYE, Marki