[linux] POSTFIX a filtrovanie mailov

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Středa Říjen 1 11:24:46 CEST 2008

Ahoj,

niekto to tu uz spominal, chces to riesit tak ze postfix bude checkovat
valid recipients z ldap (AD controller)
tymto zabezpecis ze ked pridas noveho usera na AD (exchange) nebudes
musiet zaroven modifikovat tvoj subor valid_recipients na postfixe
(dvojita robota - zabudnes - zazracne nechodi mail)

jediny problem s tymto spojeny je ze budes musiet povolit na firewalle
ldap do lan (na tvoj AD) predpokladam ze tvoj postfix sedi v DMZ.

zatial som nevidel ziadny sposob "push" replikacie M$ ldap (AD) a vsetky
riesenia v realnom svete pouzivaju toto. (DMZ -> LAN ldap allow)

M.