[linux] POSTFIX a filtrovanie mailov

Administrator Administrator na sli.sk
Středa Říjen 1 07:20:08 CEST 2008

Ahojte mam takyto problemik

linux mail server..bezi na nom postfix... mi prebera vsetku postu z
domeny XY prezre ju antivirakom a preposle na EXCHANGE server ktory sa
uz postara a roztriedenie uzivatelom...

OTAZOCKA:

da sa na postfixe nadefinovat ktore mailove adresy su platne?? tj
prijmam vsetko co mi pride na @XY a 30-40% su vymyslene adresy...
potrebujem preto uz priamo na vstupe definovat ktore adresy ma pustiti a
ktore priamo vymazat a nehltit mi tym zbytocne EXCHANGE...

skusal som to cez relay_recipient_maps a aj cez transportne mapy ale
nefunguje mi to :( vie mi niekto poradit ako na to??

DAKUJEM

Marcel

__________ Information from ESET Mail Security, version of virus signature database 3484 (20080930) __________

The message was checked by ESET Mail Security.
http://www.eset.com

    part000.txt - is OK
    part001.htm - is OK