[linux] netflow a vystupy do grafu

Martin Kyrc martin.kyrc na gmail.com
Pátek Říjen 3 14:31:34 CEST 2008

ahojte,
kolektujem data pomocou flow-tools. vramci flow-tools su nastroje,
ktorymi viem vycucnut rozne pohlady na ulozene data v roznom case.

zaujima ma, ci existuje niejaky rozymny nastroj (najlepsie web based),
ktory by takto ulozene raw data vedel zobrazit graficky. chcem sa vyhnut
ukladanim speficikych dat formou rrd a z toho generovat grafy, pretoze
ak spravne uvazujem (ak nie opravte ma), co do rrd budem tlacit, len z
toho budem vediet generovat graficky vystup (bez moznosti volitelneho
pohladu na data, vid nizsie), na rozdiel od raw dat (netflow), kde budem
mat vsetko co mi poskytne network device.

vo vysledku by som chcel graficky zobrazit prenos dat rozdeleny podla
typu (http, https, smtp, imap, pop3, ftp, im,...) v jednom grafe. to
vsetko ako celok pre celu siet, ale mat moznost filtrovat src/dst ip.

ako najrozumnejsie sa mi zatial zda projekt webview reporter
(wvnetflow.sourceforge.net), ktory by toto vsetko mal vediet. nemate
cosi take rozbehane? ake mate s tym skusenosti? pripadne doporucujete
cosi ine?

dik,
mk