[linux] STATISTIKA PRENESENYCH DAT

Stefan Huska stefan.huska na gmail.com
Pondělí Říjen 6 07:50:01 CEST 2008

Ja pouzivam vnstat.

Napriklad vnstat -w zobrazi statistiky z tyzdna, vnstat -h graf
trafficu podla hodin dna a plno dalsich volieb. Tiez uzitocny
parameter -l zobrazuje traffic v realnom case. Viac o moznostiach
manual ;-)

Existuje na to aj pekna nadstavba v php - predsalen, tu tie grafy
vyzeraju inak, ako tie v terminali.

Len teraz neviem ci som uplne pochopil, ako to chces statistikovat z
inych strojov, ale vnstat --dumpdb ti vie exportnut ciarkovy format (z
neho napriklad generuje grafy aj spominany php frontend)

--
Stefan Huska