[linux] KOPIROVANIE SUBOROV NA FTP

Milan Madzia milan.madzia na wing.sk
Středa Říjen 8 09:19:06 CEST 2008

Stefan Huska wrote:
> Len ako priklad uvadzam, ako som davnejsie pokusne riesil zalohu
> /var/www adresara na iny stroj:
>
> $ tar cvzf ftp://<meno>:<heslo>@xxx.xxx.xxx/home/kelso/zaloha_`date
> +"%Y_%m_%d_%H_%M"`.tar.gz /var/www/
>
> To mi vzdy chyti adresar www, skomprimuje, pripoji sa cez ftp a ulozi
> ho tam aj s ocnackovanim datumu a casu. Prikaz uz len staci vhodne
> nastavit do CRONu a casom mam pristup k zaloham podla datumu.
>
> Nevyhoda je mozno ta, ze v subore sa daju precitat kompletne
> pristupove udaje. Ale cez chmod aspon mozes zakazat citanie suboru
> ostatnym usrom.

> [...]
No podla mna je daleko najlepsie riesenie na ftp-cku spravit "incoming"
directory.(write-only anonymous pristup) .
A zapisovat to tam aj napriklad cez tebou spominany tar v crone.
Stefan , Inac dik za rozsirenie obzorov , nevedel som ze tar zvlada
ulozenie na ftp.... A ja kvoli tomu  pisem perlove scripty ... Clovek sa
skratka uci cely zivot a to je dobre.

mino