[linux] Aky handheld pc s linuxom a USB na ovladanie fotaku ?

dex dxr na zoznam.sk
Úterý Říjen 28 15:22:13 CET 2008

Cau Eornii,
niektore cinske 2.5"hdd data databanky/ihmo su OTG cize netreba scripty
nazalohu / su  postavene na uClinux bez disku stoja do par sto-korun bez
disku
a su knim podobne ako k Asus routerom opensource firmware mozno by si sa
mohol pozriet tym to smerom
skus pozret alibaba.com