[linux] HUAWEI 3G Internet na linuxe a VPNka

Miro Bobovsky miroslav.bobovsky na ives.vs.sk
Středa Září 17 16:44:37 CEST 2008

On Wed, Sep 17, 2008 at 04:32:30PM +0200, iko wrote:
> [...]

S e220 bol zadrhel v prepnuti "do modem stavu".
Mohol by ti pomoct moj aktivator ..
http://www.kanoistika.sk/bobovsky/archiv/umts/
(najdes nan aj kopec odkazov po webe - obcas niekto napise ze spravil
cinsky preklad a ine usmevne maily) Podstatne je aby sa nejavil ako
cdrom ale uz aj ako 2 seriove linky a potom uz bezne pppd atd ..
Ktosi mal to cez hotplug (vlastne aj ja), ktosi mi pisal ze chce aj do
noveho jadra daco dat .. netusim aky je sucasny stav ci nove jadra uz si
neporadia aj sami. Navyse nejaka verzia firmware sa prepina sama.

VPN .. cisco som neskusal ale napr openvpn mastil dobre.
jediny problem bol ze trebalo keepalive relativne rychle lebo orange ma
maly timeout (tusim 100s bolo ok)
defakto nema problem nieco nefungovat.
Dnes ho uz nepouzivam takze oskusat ti uz neviem.

bbo