[linux] HUAWEI 3G Internet na linuxe a VPNka

Mr.TOmas artycoka na gmail.com
Středa Září 17 22:14:14 CEST 2008

On Wednesday 17 September 2008 18:44:59 Kocur wrote:
> ..no modem ide...
> internet tiez...
>
> ale vpnc nie ..:(

Zdravim chcel by som sa opytat ako su natom modemi
Option iCON 225
Huawei E270
Idu pod linuxom v pohode?? nieje snimi ziadny problem.
Tuna som sa docital ze E220 ka je v pohode paradne ide co tieto novsie modely
mate snimi skusenost?dakujem za odpoved
arty

--

                            \\|//