[linux] vytvorenie PDF s el. podpisom

Marek Podmaka marki na marki-online.net
Středa Září 24 14:27:26 CEST 2008

Hello,

Wednesday, September 24, 2008, 12:47:23, Jan SARENIK wrote:

> Najjednoduchsie sa da podpisat takto (dokonca vystupny subor je cca
> 2-krat mensi lebo GPG aj komprimuje):

On zrejme myslel vytvorit podpisane PDF (take posiela napr. Orange),
nechcel podpisat ten subor ako taky. Acrobat Reader potom pekne
zobrazi ze je to podpisane.

Este som to neriesim, ale dost firiem posiela PDF faktury uz davno
predtym ako el. podpis existoval. Podla zakona nemusia byt
elektronicky podpisane, staci obrazok podpisu/peciatky. To mas rovnake
ako ked ti to odfaxuju a pod.

Tu je citat z jednej takejto faktury (zakon sa mi citat nechce):

Takto vystavený doklad spĺňa všetky náležitosti a podľa zákona
222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty a je zabezpečený podpisovým
záznamom v zmysle § 32 ods. 3 zákona 431/2002 Z. z. o účtovníctve.

--
  bYE, Marki