[linux] vytvorenie PDF s el. podpisom

Ing. Jan Furi furi na wdt.sk
Pondělí Září 29 08:00:28 CEST 2008

digitalny podpis sa nerovna nascanovanemu podpisu. Tak ako som uz
pisal, nascanovany podpis tam ani nemu byt ..

Takze nikto nepodpisuje pdfka na serverovskej strane ???
Ja som nieco nasiel, ak to bude fungovat, dam sem tutorial ;-)

je to postavene ale na jave, s cim nemam moc skusenosti, ale naucit sa
da vsetko, a ako moj kamos hovory, ak vies v niecom programovat, potom
sa treba len naucit logiku toho jazyka ;-)