[linux] Tcpdump a wireshark

Stefan Huska stefan.huska na gmail.com
Pondělí Září 29 10:38:56 CEST 2008

Ahojte, robim pokusy s tcpdump a wireshark.

dumpuje to len sietovy tok na pc, na ktorom je to spustene? som si
myslel ze celu siet ;] na to je tusim ten promiskuitny mod

Mam situaciu - wifi router a v nom desktop (kabel) a notebook (wifi).
Spustim si wireshark na notebooku a chcem sledovat aktivitu na
desktope... Vidim ale len aktivitu na booku.

Skusal som filter "host <ip desktopu> a rozhranie eth0, ale tam mi
vracia len nieco ohladom samby ale nic ine...

Skusal som filter "host 192.168.1.1", teda na moj router, v domienke
ze uvidim vsetko co cez neho ide.. ale vidim len aktivitu z booku (ked
je wireshark z neho spusteny)

Vedeli by ste ma niekto prosim usmernit, co v tom zle chapem? Resp jak
sniffovat aj ostatne pripojene pc?

--
Stefan Huska