[linux] Tcpdump a wireshark

Martin Simovic msimovic na concurrent-thinking.com
Pondělí Září 29 10:49:30 CEST 2008

Ahoj,

toto spravanie je ocakavane. ten "router" bude nieco ako DSLmodem
+wirelessAP+switch+router

nevidis aktivitu na desktope pretoze switch prepaja len porty ktore
vzajomne spolu komunikuju. toto by sa nedialo keby tam namiesto toho bol
hub (dnes uz asi nenajdes, leda v nejakom archive :) )

pozri si nejaku dokumentaciu ohladne hub versus switch podla toho
pochopis.

M.